Ketchikan

14 juni 2019 - Ketchikan, Alaska, Verenigde Staten

Vandaag laatste aanleghaven om 11 uur meren we aan maar eerst ontbijt..... tafel zoeken valt niet mee eindelijk gevonden, Henk zit en ik ga ontbijt halen. Gelukt maar welke tafel ook alweer 6 rondjes gelopen, roerei koud, 2 appjes en 2 telefoontjes verder eindelijk contact, tafel 401 pfffff. Het valt niet mee zo'n cruise we zijn de laatste 2 dagen wel vaak de weg kwijt, oververmoeid of drank weet het niet.

Na ontbijt ff gewandeld over dek 3 en daarna de boot af. Ketchikan is een leuk plaatsje eerst naar visitors center en de all Alaskan lumberjack  show geboekt duurt een uurtje dus na een bakkie cappuccino naar de show, erg leuk maar de dame naast mij was een extra showelement. Ging helemaal uit haar dak. Daarna door het plaatsje gewandeld supertoeristisch maar kan ook niet anders er zijn 6 van die grote boten in de haven. Een ervan ligt niet in de haven geen plaats dus mensen worden met kleine bootjes aan wal gebracht. Iedere dag ligt er een handdoek als beest gevouwen te schattig, vandaag een aapje gisteren een hond, een olifant. Vanmiddag was Henk de weg kwijt kon mij niet vinden bij het zwembad hij was bij het buitenbad en ik zat bij het binnenbad 2 appjes verder weer gelukt. Morgen nog een dag op zee zaterdag om 7.00 uur in Vancouver en zondag om 16.45 vliegen. Maandag om 12.00 uur weer op Schiphol.

1. Monique:
    14 juni 2019
    Die afgrond naast de trein is wel angstaanjagend hoor...Die gekleurde huisjes.... Te schattig. En die aaphanddoek... 🥰 Zo te horen is je mobiel bij je houden wel een vereiste? 😉 Nog veel avontuur gewenst. 😘
  2. Jan en Roelie Blom:
    16 juni 2019
    Wat een opname zeg met die trein... heftig maar wel prachtig om te zien. Jeetje straks eenmaal weer thuis alles nog even verwerken denk ik, zoveel indrukken die jullie hebben opgedaan en alle verhalen. Ik kijk nu alles terug omdat wij heel druk waren en niet thuis, het zit er bijna op en we wensen jullie een goede terugreis en we hopen jullie weer gauw te zien. (Het is zo stil hier om ons heen) groetjes uit Hilversum Jan en Roelie
  3. Irma:
    19 juni 2019
    Prachtige foto's, alweer :) Inmiddels zijn jullie weer thuis, en is Elvis ook weer thuis, het was super leuk om jullie avonturen een beetje mee te beleven, ik vind het geweldig dat jullie dit gewoon gedaan hebben, dit vergeet je nooit meer !!

dikke knuffels van ons, en we missen Elfje wel hoor !!