14 mei vertrek

14 mei 2019 - Hilversum, Nederland

Vandaag is het zover we vertrekken om 15.25 met vlucht KL0681 waar we na een vlucht van 9 u 25 min. op dinsdag 14 mei om 15.50 in Vancouver aankomen. Alles is onder controle maar Silvia dacht dat het nuttig was aangezien we 5 weken op elkaars lip zitten om ons een zakje met complimenten (zie foto) te geven zodat we als het echt nodig mocht zijn elkaar om de dag een compliment uit het zakje kunnen geven!!!! Ook kregen we een flessenpost (foto) om vanaf de Holland American Line aan de zee toe te vertrouwen en wie weet.... Elvis is op zijn logeeradres met 3 lekkere vrouwtjes en voor ons kan het nu beginnen, spannend maar we houden jullie op de hoogte.

1. Jozina van Wensveen:
    14 mei 2019
    Ha ha, heel herkenbaar. Maak er een mooie reis van
  2. Jan en Roelie Blom:
    14 mei 2019
    Hier een berichtje van de zielige thuisblijvende buren!!
    Wij wensen jullie beide een hele prachtige vakantie toe.
    Geniet volop en laat ons allen maar mee genieten met jullie mooie reisverhalen.
    Neem heel af en toe wat uit het zakje, en doe een mooie wens met de flessenpost.
    Heel veel liefs van jullie nieuwe buren die heel blij zijn met jullie tweetjes
  3. Silvia:
    14 mei 2019
    Heel veel reisplezier en dat we maar mooie verhalen / ervaringen mogen lezen.

Een goede vliegreis gewenst.
    Helaas kon ik geen spuitbus voor anti- beren meer vinden, maar Henk is sterk genoeg.

Is de zak complimenten nog vol !!!
    Groeten Menno en Silvia
  4. Monique:
    14 mei 2019
    Wat een superleuk idee van Sil, maar ik denk niet dat jullie 't nodig gaan hebben. πŸ˜‰ Heel veel plezier en die voorzichtig. 😘
  5. Angelique:
    πŸ˜‚ Geweldig. Denk aan jullie. 😘
  6. Annette en Jaap:
    Goede reis en heeeeeeeeel veel plezier . 😘
  7. Hans Van den. Brink:
    9 uur vliegen wat n afstand zeg
    Het grote avontuur is begonnen
    Wel leuk dat jullie deze onderneming hebben gekozen
    Heel veel plezier alvast en groetjes
    HansieπŸ˜ŽπŸ˜ƒπŸ˜œπŸ‘ŒπŸ‘
  8. Joke:
    15 mei 2019
    Ik zie op de locatie app dat jullie in Vancouver zijn. Viel de reis een beetje mee. En nu fietsen door de stad heel veel plezier en kijk goed uit .
  9. Martin van den Brink:
    15 mei 2019
    Wel, het is begonnen. We blijven op de hoogte van jullie belevenissen