Eerste ervaringen met de camper

21 mei 2019 - Columbia-Shuswap E, Canada

Donderdag camper opgehaald veel informatie en gaan met die banaan. Het gaat Henk gelijk goed af en eerst boodschappen inslaan en dan naar 1e bestemming Hope dat moet hoop geven voor de trip. 's Nachts veel regen en wind.... en in de morgen naar Manning park een provinciaal park nog steeds veel regen maar bij aankomst toch droog. Prachtig park veel locals want het is lang weekend in Canada.
Zaterdag naar kelowna inmiddels hebben we alle knoppen in de camper wel door. Mooie rit, kelowna is prachtig met veel meren. Hier blijven we 2 nachten dag 2 naar de superstore en op maandag naar revelstoke je kijkt je ogen uit tijdens de trip. We zijn om 1 uur op de camping waar gewaarschuwd wordt voor een beer en gaan lopen naar het plaatsje. Onderweg steekt een otter voor ons de weg over en na een uurtje lopen in het plaatsje aangekomen. Alles in het teken van het spoor, Lekker wijntje gedronken en gegeten bij de village idiot heerlijke pulled pork en met de taxi terug naar de camping. Hier kijk je uit op besneeuwde bergtoppen prachtig. Morgen  naar Banff een nationaal park waar we de eerste  beren willen spotten. Ben benieuwd.

1. Esther Van Egeraat:
    21 mei 2019
    Wat een gaaf landschap zeg! Lijkt me supermooie trip. Nog veel plezier!
  2. Annette en Jaap:
    Super , wat een mooie camper zeg . Geniet van alles 😘
  3. Monique:
    21 mei 2019
    Das geen camper, das een mobile home. 😉 Comfortabel genieten van al 't moois.
  4. Jan en Roelie Blom:
    21 mei 2019
    Geniet er nog fijn van en wij genieten een beetje met jullie mee. Wat een mooie foto's. En hopelijk geen beren op de weg!
  5. Martin:
    22 mei 2019
    Hele mooie omgeving. Woonmobile is werkelijk luxe. Wordt een fantastische vakantie.
  6. Martha:
    22 mei 2019
    Toppertjes hoor. Het genieten gaat best wel lukken toch👍Wat een bak zeg.....
  7. Irma:
    22 mei 2019
    Jeetje, ik lees het, zie de foto's en denk....dat wil ik ook !! :) Het klinkt zo ongelooflijk mooi, je kan de natuur bijna ruiken, zelfs de regen maakt het mooi, wat een fantastisch avontuur
    In die XXXXXXL camper overleef je alles op je gemak en zeker met een chauffeur zoals Henk, kijk hem glimmen, ik hoop dat jullie al beren gespot hebben, op veilige afstand dan hè :)
    Dikke knuffel van Elvis die het onwijs naar zijn zin heeft en liever op een balletje jaagt dan op een beer zegt hij :) de held :)
  8. Hans Van den. Brink:
    22 mei 2019
    Met die camper zelf chauffeuren is helemaal stoer zeg
    Nou henkie en as veeeel plezier😎😅🤣🤣🤣
  9. Hans Van den. Brink:
    23 mei 2019
    Nou ontmoeting met de beren lijkt me indrukwekkend worden
    Hopelijk daar ook n foto van
    Omgeving op de video is ongelooflijk hoor
    Groetjes hansie👍