1 juni

4 juni 2019 - Whistler, Canada

Vandaag ruim 300 km naar Lillooet, mooie camping bij de Fraser river. Even omhoog pfff 30 graden naar het dorp gelopen zaterdag middag niets open, uitgestorven hier wil je je hond nog niet begraven, komt ook goed uit want die leeft nog. Morgen naar Whistler. 3 juni wat een prachtige rit naar Whistler een en al bochten maar prachtig.

Na aankomst camping naar Whistler gelopen 35 min. mooie plaats autovrij en behoorlijk nieuw je merkt dat hier de olympische spelen geweest zijn, gereserveerd voor morgen een mountainbike tocht (E-bike) ben benieuwd lijkt me mooi, dus morgen 12.00 uur gaan met die bike

We waren de enige twee voor de tocht, prima. Eerst 45 minuten met een busje daar de biker, helmen en handschoenen gekregen en gaan. Mooie route en gids wist heel veel over de natuur en over Whistler. In 1963 is er wat gebouwd en aanvraag gedaan voor olympische spelen. Dat werd niets want er was geen weg en geen skipistes en gondels. Allemaal gebouwd in 1985 was het klaar en weer aangevraagd en pas in 2010 kregen ze de spelen. Alles is dus vrij nieuw in Whistler en het dorp is autovrij, erg mooi. Een stukje gelopen naar waterval en aan het eind van de tour nog ff met bijlen gegooid ik had er een in Henk niets🤣🤣😂

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Esther Van Egeraat:
    4 juni 2019
    Oh oh wat kun je het toch mooi vertellen Astrid! 😂
  2. Monique:
    Prachtige foto's. Toch wel stoer dat bijlengooien. 😉😂
  3. Irma:
    4 juni 2019
    Volgens mij is het zakje complimenten, die denk ik....nog dicht zat, in 1 x leeg geplunderd na het uitgestorven dorp waar niets open was ....ha ha ha....
    Elvis ligt trouwens al wel erg lang stil hoor, maar dat is gelukkig omdat hij moe is van al dat wandelen :)

Mooi verhaal en stoere foto's, trots op jullie !!
  4. Joke:
    5 juni 2019
    Ja dat kan Astrid wel met een bijl heeft ze afgekeken van Martin die moest hout hakken voor de kachel en Henk heeft dus het bijltje erbij neergegooid.
  5. Hans Van den. Brink:
    9 juni 2019
    Dat alleen jullie 2 wilden mountainbiken zijn die anderen lui verwend of niet sportief of was t te warm
    Valt me wel tegen van die anderen als je je inschrijft voor zo n vakantie
    Maar complimenten naar jullie
    Groetjes hansie