Walvis spotten

12 juni 2019 - Juneau, Alaska, Verenigde Staten

Vandaag aangemeerd in Juneau de hoofdstad van Alaska ziet er uit als een westernstadje veel juweliers????? Om 4 uur naar de gletsjer met de bus ziet er indrukwekkend uit daarna met de bus naar de haven en op de boot waar een heerlijk buffet klaarstaat. Spannend om te zien waar de walvissen zijn maar ze komen niet lekker boven water wel een staart gespot en wat walvissen en een paar zeeleeuwen. Was een spannende ervaring. Om 9.00 uur s avonds weer op de boot. Morgen vroeg op om 7.30 voor de Yukon trail.

Vanmorgen om 9 uur met de bus vertrokken. Heel jonge dame die de bus bestuurde en onze gids was. Wat een tocht prachtige bergen, meren in verschillende kleuren, een woestijn je kijkt je ogen uit hier. Heerlijke lunch, bbq en daar waren husky's met puppy's van twee weken mooi museum maar weinig tijd om alles te bekijken, daarna terug naar een heel leuk plaatsje en vervolgens op de trein super, om half zes terug, lange dag maar zoooooo indrukwekkend, Alaska is echt top trouwens onderweg langs de weg nog ff 3 beren gespot dus TOPdag

1. Evert:
    12 juni 2019
    Wauw indrukwekkend hoor al die indrukken en luxe. Geniet lekker! 👍
  2. Irma:
    12 juni 2019
    Wat een mooi verhaal weer, hoe verwerk je al dat moois, ik zou ook helemaal uit m'n dak gaan, kun je nagaan wat jullie voelen bij al die indrukken :)
    Het ziet er geweldig uit, zo divers....

Geniet er nog van !! Knuffels van ons allemaal.
  3. Jan en Thea:
    12 juni 2019
    Prachtig, leuk om mee te kunnen genieten van jullie mooie boottrip.
    Wij volgen jullie elke dag op de kaart, wat een mooie fjorden en leuk
    om die walvissen en zee robben te kunnen spotten. We zijn via het internet
    ook een stukje met de Skagway train meegereden, wat een mooi berglandschap.
    Geniet de laatste dagen van jullie BEREN mooie reis,
    en een goeie terugvlucht. Liefs J&T
  4. Jan en Roelie Blom:
    16 juni 2019
    Astrid en Henk, eindelijk de tijd en rust om weer eens even alle verhalen en de foto's te bekijken wat zijn ze mooi. War hebben jullie veel gezien en meegemaakt dat wordt straks afkicken!! En al dat heerlijke eten ik word al dik als ik er naar kijk.