Laatste dagen camper

6 juni 2019 - Burnaby, Canada

Gisteren naar Squamish gereden 60 km camping in het bos met.... Waterval en gondel. Door mooi park naar gondel gelopen en nog weer een keer met de gondel blijft mooi ook een brug over het dal niets voor mij Henk wel. De waterval zien we vanaf de camping de twee na hoogste in british Columbia. Vandaag naar Vancouver gereden wel wat drukker maar ook maar een uurtje rijden mooie camping met heel kleine plekken maar ja hoe groot zijn die campers hier nou net????

Morgen camper leeghalen en tassen inpakken voor de cruise en dan vrijdagochtend tussen 8.00-10.00 camper inleveren.

Laatste deel van onze super vakantie begint dan zaterdag de cruise naar Alaska

1. Esther Van Egeraat:
    6 juni 2019
    Het is gewoon echt net of jullie daar helemaal alleen in dat land op vakantie zijn. Waanzinnige foto's weer! Veel plezier met cruisen!
  2. Jozina:
    6 juni 2019
    Veel plezier op de cruise. Laten jullie je maar lekker verwennen na deze "werk"vakantie.
  3. Irma:
    6 juni 2019
    Wat vliegt de tijd, morgen de camper inleveren, en daarna wisselt Henk van een Mobile Home Chauffeur naar een Kapitein Luitenant Ter Zee......wat een belevenis :)

Prachtige foto's, ik ben ook zo enorm nieuwsgierig naar Alaska, het lijkt me écht geweldig, ik wacht het geduldig af hoor :)

Elvis maakt overal nieuwe vriendjes, er is een motje die de hele tijd met hem speelt, hij haalt de gekste moves uit om het motje te vangen, maar helaas....het motje wint elke keer :)
    Veel liefs van ons allemaal !!
  4. Martha en Bertus:
    8 juni 2019
    Wat gaat de tijd toch snel nu alweer gereed maken voor de cruise.
    Wij hebben tot nu toe genoten van de verhalen, foto's en video's.
    goede vaart toegewenst van ons
  5. Jan en Roelie Blom:
    9 juni 2019
    Wij zijn door de drukte(verhuizing van onze dochter naar Groningen) wat achter met het kijken van de foto's en het reisverslag lezen, maar de pret is er niet minder om. Wat is het een prachtige land en zo rustig volgens mij kun je een houtworm horen knagen.
    Geniet van een prachtige Cruise we zijn heel benieuwd naar jullie bevindingen!! Wij gaan een paar dagen naar Assen en tussendoor helpen in Groningen we volgen jullie wel hoor. Veel liefs van ons wij hebben hier veel storm gehad en een wiebelende boom die gelukkig nog staat maar we weten niet voor hoe lang? De brandweer is erbij geweest maar er moet een hovenier naar komen kijken om takken eruit te halen. Hij staat bij ons voor dus jullie kunnen rustig gaan varen veel plezier en genieten groet van jan en Roelie
  6. Hans Van den. Brink:
    9 juni 2019
    Ben benieuwd hoe jullie die cruise vindengroetjes hansie
  7. Hans Van den. Brink:
    11 juni 2019
    Jullie zullen n mooi fotoalbum bij mekaar hebben en niet te vergeten n complete film v deze mooie vakantie
    Maar deze belevenis meemaken als t ware proeven zeg maar die rust ervaren en die prachtige plaatjes met beren watervallen en wonderschone natuur daar even n deel van uit maken en dan straks weer in t gejaagde nederland wat met zn mensen op mekaar gepropt zit wat zal dat n contrast zijn
    Ben benieuwd of jullie je leven anders gaan benaderen als jullie weer thuis zijn ik ga t jullie vragen over n tijdje
    Voor nu veeeel plezier tijdens de cruise hopelijk maken jullie fotos aan boord
    Groetjes hansie
  8. Bianca:
    11 juni 2019
    Wij wensen jullie een behouden vaart. Wat een prachtig land, ik had het nog niet op de bucketlist staan, maar nu wel !!