Zaterdag 8 juni

10 juni 2019 - Dania Beach, Florida, Verenigde Staten

Om half 11 met de taxi naar de terminal taxi weet precies hoe hij moet rijden maar wordt allemaal perfect geregeld door politie en regelaars. Inchecken gaat heel rustig en gedisciplineerd er moet wel 2000 man op de boot. Koffers kan je al afgeven in de parkeegarage. Uurtje later op de kamer en we kunnen gelijk aanvallen voor de lunch. Wat een eten niet normaal. In de middag de verplichte drill in voor in noodgevallen. s avonds lekker gegeten aan tafel met 2 oude canadezen erg gezellig en in de avond naar bb king café met superband met allemaal oude soulmuziek top band zie video. Zondag op zee ontbijt is heeeeel druk maar ja 2000 man ontbijten. Na het ontbijt 10 rondjes over het dek gewandeld heerlijk 5 km. Daarna voor een bakkie wat een doolhof na nog. 20 minuten toch gevonden op dek 11 pfff... dus genoeg beweging vandaag. Vandaag regenachtig en weinig zicht. Morgen middag walvis excursie en dinsdag yukon trein excursie dus best druk.

1. Monique:
    10 juni 2019
    Das gewoon een varende stad?! 😱
  2. Annette en Jaap:
    10 juni 2019
    Klinkt goed maar zorg dat je elkaar niet kwijt raakt 🤣🤣
  3. Irma:
    11 juni 2019
    Wauw, dat eten ziet er heerlijk uit, 2000 mensen is niet niks, het ziet er geweldig uit, walvissen zien lijkt me prachtig, mooie foto's en hopelijk bevalt de trein excursie, ik kijk er weer naar uit.

Dikke knuf van Elvis !!
  4. Jozina:
    11 juni 2019
    Leuk die foto s, komt ons weer bekend voor.
    En een walvis zien is ook altijd een mooie ervaring.
    Werkvakantie! Laat je maar lekker verwennen.