15 mei Vancouver

16 mei 2019 - Vancouver, Canada

Gisteren toen we aankwamen slecht weer regen en best fris maar vanmorgen super weer en er van uitgaande dat het 268 dagen per jaar regent hier mogen we niet mopperen want we gaan fietsen vandaag. Om 10 uur bij de fietsverhuur en van daaruit  vertrokken. Vancouver is een wereldstad maar midden in de stad heb je Stanley park, geweldig. In de stad allemaal wolkenkrabbers  maar in 1958 was het hoogste gebouw in Vancouver 8 verdiepingen. Ook in Vancouver is een regenwoud onvoorstelbaar maar het klimaat is hier zo zacht dus alles is groen en mooi. Verder naar grandville island  geweest met een foodmarket en het Olympisch dorp. Om 4 uur weer terug superdag gehad groepje van 5 fietsers top.

1. Monique:
    Indrukwekkend. 👍🏻
  2. Annette en Jaap:
    16 mei 2019
    Wat mooi en indrukwekkend zeg al die hoge flats . Veel plezier .
  3. Irma:
    16 mei 2019
    Heel bijzonder om mee te kunnen kijken in een totaal andere wereld, prachtige foto's, en heel knap om na zoveel vlieguren zo snel veel fietsuren te maken, maar jah, zo'n foodmarket maaktnatuurlijk een hoop goed, lekker bijtanken en op naar 't volgende avontuur :)

Dikke knuffel van Elvis die erg tevreden is in het -all in reservaat - :)
  4. Martin van den Brink:
    16 mei 2019
    Ziet er erg goed uit. Jullie zijn lekker sportief. Op de fiets zie je ook wat. Ga maar lekker verder zo.
  5. Willem en Annette Gouw:
    17 mei 2019
    Ha Henk en Astrid, fijn dat jullie een goede reis naar Canada hebben gehad en veilig in Vancouver zijn aangekomen.
    Wij vinden het ook leuk om jullie te volgen op deze trip. We genieten van de foto's, Stanley Park met de totempalen en Granville Island, zo leuk om weer te zien!
    Goede voortzetting met de camper en geniet van al het moois.
    Groetjes Willem en Annette
  6. Jan en Roelie Blom:
    18 mei 2019
    Door drukke bezigheden lopen we even achter maar wat een leuke foto's en heel mooi land om te zien. Geniet ervan en laat ons maar mee genieten! Goede reis en groet uit Hilversum.
  7. Bianca:
    22 mei 2019
    Het ziet er allemaal prachtig uit, lekker campertje ook hoor, superdeluxe. Waarschuw je Henk wel even dat hij niet sterker is als de beer 😉. Veel plezier nog!!