Gletsjer

26 mei 2019

Vandaag vroeg weg over de Icefields Parkway naar het discovery center van  waaruit we naar de gletsjer gaan. We worden eerst met een gewone bus naar de superbussen gebracht met giga grote wielen die ons de gletsjer op rijdt. Overweldigend zoals alles hier daarna naar de skywalk een groot plateau met glasbodem dat boven de bergen hangt niets voor mij voel ik gelijk in de benen maar Henk is er over geweest. Hierna laatste gedeelte van de Parkway naar Jasper met af en toe een flinke regenbui maar over het algemeen zonnig en droog.

Zaterdag 25 mei Jasper vandaag rustig aan 2 musea bezocht yellowhead over de geschiedenis van Jasper en wildlife museum interessant verder wat boodschapjes gedaan. Morgen weer verder.

Vanmorgen op weg naar Tete Jaune.... een beer niet zo'n klein flutbeertje maar een grote zwarte beer is wel een ervaring om te zien langs de weg bij de bosrand.

1. Annette en Jaap:
    26 mei 2019
    Prachtig !!!!
  2. Irma:
    27 mei 2019
    Pfff, wat een prachtige ervaringen, en dan die beer.....machtig mooi en imposant, toch wel lekker om dat veilig te kunnen bewonderen :)
    mooie foto's en fijn om weer alles mee te kunnen beleven vanuit hier, Elvis heeft ondertussen maar een VIP kaart aangeschaft voor de Jaccuzi en andere faciliteiten
    dat bevalt hem zéér goed :)
    knuffels van ons en geniet !!
  3. Angelique:
    27 mei 2019
    Wauw. Zo gaaf!!!!
  4. Jozina:
    28 mei 2019
    Hi buurtjes, wat leuk om jullie reisverhaal te lezen en om onze reis ook weer te beleven.
    Alleen hebben wij beren gezien vanuit de trein en niet van zo dichtbij : geweldig!
    Ik ben weer terug uit Griekenland, was mooi weer , goed hotel en eten en gezellige mensen.
    John en Dinand weer blij, ha ha.
    Geniet van de reis, groetjes Jozina