Safari

30 mei 2019 - Fraser-Fort George H, Canada

Vanmorgen vroeg op om 9.00 uur met een raft over de Fraser river. Prachtig weer heerlijk relaxed met onze gids Nelson. Prachtig maar helaas geen willige gezien. Morgen verder naar Blue river daar hopelijk meer succes.

29 mei in Blue River wild life safari eerst met catamaran, later met snelle boot alleen zeearend gezien ff gegeten en toen jeepsafari helemaal omhoog prachtig.... en net voor het einde een beer, super.

1. Hans Van den. Brink:
    30 mei 2019
    Lekker over t water leuk ook die foto en dan uiteindelijk toch de beer gaaf hoor
    Straks willen jullie niet meer terug naar nederland
    Waar iefereen op mekaar gepakt zit terwijl jullie
    Daar zien hoeveel ruimte en schoonheid v d natuur te bewonderen valt en hier alleen maar winkelen en dat soort shit hihihihi🤣🤣🤣
    Blijf genieten want de tijd gaat snel hier in nederland waar we gejaagd leven
    Jullie zitten nu in n oase v rust komt natuurlijk vooral door de omgeving en nu moet ff helemaal niks groetjes hansie👍🤠
  2. Monique:
    Prachtig. Wat een belevenis..... Maar... Eh..... Wat is een willige? 😳
  3. Annette en Jaap:
    30 mei 2019
    Prachtig , leuke foto ook van jullie
  4. Jan en Thea:
    Prachtige omgeving,
    en wat een beleving zo'n Safari
    Maar is het nou een een Willige Beer,
    of moet het willige Henkie zijn?
    Geniet met volle teugen.
  5. Joke:
    31 mei 2019
    INDRUKWEKKEND wat een avontuur en wat een mooie omgeving
  6. Irma:
    31 mei 2019
    Overweldigend mooi , ik dacht eerst, zo zo 5 weken ? das best lang, maar als ik dit allemaal zie....dan hebben jullie het goed gedaan !!
    Geniet lekker van alles om jullie heen, Elvis doet dat ook :))

Knuffels van ons allemaal.
  7. Martha en Bertus:
    Geweldig allemaal.
    Geniet maar met volle teugen,
    doen wij ook van jullie verhalen en foto's.
  8. Jan en Roelie Blom:
    31 mei 2019
    Hallo Henk en Astrid, wat een prachtige foto's die natuur is wonderschoon. We zien hoe jullie genieten en ons mee laten genieten door de opnames te delen. En er zijn Beren op de weg hoe leuk is dat? En die sneeuw op de bergen en al het groen er omheen. En wat een Willige is weet ik niet?? Groetjes van ons
  9. Martin:
    31 mei 2019
    Inderdaad fantastisch. Wel iets anders dan Nederland. Lekker genieten.